wtorek, 24 czerwca 2014

POZDROWIENIA ZNAD MORZA

Skrzacik, zaopatrzony w nowe sweterki, w towarzystwie nieocenionych rodziców, wczoraj rano wyruszył w swoją pierwszą, wakacyjną podróż.
Nie będę się tutaj rozpisywać, jak bardzo za nim tęsknię, bo to jest oczywiste. Ale bardzo, bardzo mocno chciałam Wam podziękować za zaciskanie kciuków w intencji słonecznej pogody.
Chyba macie z górą jakieś układy, bo choć u nas chłodno i deszczowo Pan Najważniejszy korzysta z uroków lata w pełni. I jak widać na załączonym obrazku- bardzo jest zadowolony:-)


A u mnie tak bardziej zimowo. Z drutów zeszło oliwkowe ponczo, wykonane z moheru Inter- Foxu, połączonego z melanżową Divą Batik Design Alize (kolor 3284). Dodatek divy sprawił, że ponczo jest bardzo plastyczne, mięsiste i lejące. 
Robótka bardzo szybka, bo na drutach 5 mm. 




Ponczo ,,zawłaszczyła" już Szymusiowa Mama:-)
Znak, że się podoba. Nie trzeba nic więcej.....
A ja wracam znów do punktu wyjścia i kombinuję, co by tu na druty wrzucić....:-)

Gorąco Was pozdrawiam i dziękuję, za pozostawione komentarze.



24 komentarze:

  1. Fajny bąbelek z Szymusia rośnie .
    Ponczo bardzo ładne ,i ja bym pochodziła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś ślicznie. Oj to prawda- niedługo z Szymusia zrobi się Szymon, czas płynie nieubłaganie:-)
      Pozdrawiam Cię gorąco:-)

      Usuń
  2. Ponczo superowe :) Dla Pani zwykłe i pewnie proste w wykonaniu, a dla mnie czarna magia. Może dlatego, że nigdy takim sposobem poncza nie robiłam. Wykonałam takiego 'ocieplacza' z dwóch prostokątów. Może da się Pani namówić i zrobi małą ściągawkę, instruktaż jak zrobić takie cudo? :) Ładnie proszę :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto. Podaj swój adres mailowy, to chętnie coś podpowiem. Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Całe szczęście, że Skrzacikowi pogoda dopisuje :) niech się chłopak pławi w ciepłych promieniach słońca. Ponczo powstało migusiem i jest w sam raz na naszą pogodę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu. Tym razem to zasługa grubych drutów i deszczowej pogody:-) Gorąco Cię pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Świetnie to wymyśliłaś, Elu.Połączenie dwóch różnych gatunków włóczki dało wspaniały efekt.A Szymuś rośnie jak na drożdżach.Pozdrawiam. Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wróciłam z wizyty u Ciebie:-) W końcu stałaś się widoczna, a nie ukrywam, że czekałam na Twoje wpisy:-) Szymuś nadrobił wszystkie zaległości- kto by pomyślał, że przyszedł na świat o miesiąc za wcześnie:-)
      Dziękuję Ci Gosiu bardzo i urodzinowo przytulam:-)

      Usuń
  5. Wniosek z tego, że jesteś osobistą dziergaczką Rodziny Najważniejszych :) Ponczo extra, a Pan N:) świetnie sobie radzi na plaży:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest Krysiu. Sprawia mi to ogromną radość:-) Młodsza córka- niestety- nie jest fanką dzierganych rzeczy, za to Szymusiowa Mama wszystko rekompensuje. Całe szczęście, bo robienie do szuflady nie bardzo mi odpowiada. Pan N rzeczywiście bezproblemowo się odnalazł. Tylko żal, że to nie do mnie się tak uśmiecha. Dziękuję za miłe słowa:-). Co słychać u Hanusi? Rośnie Księżniczka jak na drożdzach:-) Uściski dla Was wszystkich.

      Usuń
  6. przepiękne jest to pierwsze zdjęcie, Skrzacik wygląda niesamowicie :)
    A co do ponczo to nie dziwię się, że szynko mama Skrzacika zabrała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nim Olu zachwycam. Ale ja nie mogę być przecież obiektywna:-). Bardzo Ci dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  7. Cudowne zdjęcie :-) Najważniejszy widać może lubi ;-)
    Ponczo wspaniałe! Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasiu:-)Dodałaś mi skrzydeł:-) Ja również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  8. No Mały Wczasowicz cudny :)
    A ponczo boskie! Takiego cuda to bym już nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu:-) Zapewniam Cię, że zrobisz bez problemu:-) Zawsze służę pomocą. Pozdrowienia dla J i spółki:-)

      Usuń
  9. Brzdąc super. Mam nadzieję, że będzie aię świetnie bawił nad możem. Rodzice oczywiście też!
    Ponczo wygląda fajnie, choć ja jestem raczej chustowa dziewuszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko bardzo:-). Ja również uwielbiam chusty, ale ostatnio jakoś mi z nimi nie po drodze:-). Pewnie zabiorę się za nie jesienią. Bardzo ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  10. Bardzo ładne poncho. Moją uwagę zwróciła staranność wykonania i wykończenia :)
    Mężczyzna na plaży spisuje się dzielnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu, jakie Ty masz wspaniałe pomysły na dziergadła!!!!Bardzo lubię Twoje autorskie Dzieła. Dobór kolorów fantastycznyy i to połączenie włóczek!!!!!!!!!!Rodzinka zaopatrzona na każdą pogodę. Szymuś rozkoszny!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi- zawstydziłaś mnie:-) Bardzo Ci dziękuję i ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  12. Elu wróciłam po przerwie wakacyjnej , byłam odwiedzić swoje wnuki ,twoje ostatnie dziergadła swietne te Szymusiowe i ponczo kolory super.Wszystko jak zwykle ekstra. Szymuś jak widac na załączonym zdjęciu zachwycony. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miło, że jesteś:-) Mam nadzieję, że wakacje były udane ( zresztą nie może być inaczej, jak się jest z ukochanymi wnusiami:-). Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń

Każdy Wasz komentarz, to dla mnie ogromna radośc. Bardzo dziekuję:-)
Zapraszam równiez do polubienia mojej strony na FB.