poniedziałek, 12 września 2016

CELESTE.....

Przyszedł czas na prezentację robótek, które powstały podczas mojej nieobecności w blogowym świecie.
Pierwsza z nich to sweterek, wykonany z zakupionej wieki temu włóczki Celeste (mieszanki bawełny, akrylu i jedwabiu) firmy Chewal Blanc, w kolorze brudnego różu i szaro-perłowym.

Zużyłam na niego 400 gram włóczki, po 200 z każdego koloru.
Całość robiona bezszowo, od góry na drutach 3,5 mm.
Wzór własny.
Zapraszam do zdjęć:-)











































Do zaprezentowania mam jeszcze trzy swetry, kocyk dziecięcy i parę drobiazgów. 
Ale o tym w następnych postach.
Pozdrawiam Was bardzo ciepło i dziękuję za wszystkie pozostawione słowa:-)
Ela.

71 komentarzy:

  1. Sweterek po prostu śliczny. Śliczny w swojej prostocie i połączeniu kolorów. Piękny fason.
    Jednak swetr to tylko dodatek do Nowej Elki - Modelki, bo w sumie to Ona jest główną ozdobą. Elu - wyglądasz rewelacyjnie !!!
    Pozdrawiam gorąco
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu- pięknie dziękuję za tyle ciepłych słów. Musiałam coś zmienić w swoim życiu. Pomyślałam, że może zdobędę Nobla, kupię dom w Portugalii albo chociaż biszkoptowego labradorka...Na razie zmieniam siebie, a reszta? No cóż, może kiedyś...... Ściskam i posyłam moc buziaków:-)

      Usuń
    2. Myślę że najtrudniej zmienić siebie - a tu masz ogrommne, widoczne sukcesy :) Teraz tylko Nobel, bo jak będzie Nobel - to i dom w Portugalii kupisz i labradorka ... choć może wystarczy zagrać w totolotka ;)
      Buziaki

      Usuń
    3. Tak Agusiu- teraz czas na spełnianie kolejnych marzeń. Totolotek odpada, wolę sama pracować na swoje sukcesy, bardziej mnie cieszą:-) Buziaki:-)

      Usuń
  2. Już podziwiałam i nadal podziwiam ten cudny sweterek.Pieknie go wydziergałaś a ta łezka cudna.
    Tak jak Aga napisała i słusznie,sweterek opakowanie a w środku piekna Ela -Modelka.
    Elu Ty i sweterek wygladacie super.Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu- pięknie dziękuję. Warto było dla takich słów.....Ściskam najmocniej:-)

      Usuń
  3. Elu piekny sweterek, piekne fotki i piekna Ty, ja chce recepte na wylaszczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję pięknie:-) Stres zadziałał w moim przypadku przeogromną chęcią zmiany, Musiałam wybiegać i wypocić wszystko co dla mnie niemiłe. I oto jestem. Teraz pracuję nad duszą i utrwalam to, co zmieniło się w ciele. Ściskam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Piekny sweterek.A ty Elu wygladasz kwitnaco.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie proste ze smaczkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu. ja też gustuje w prostocie. Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  6. Elu, przede wszystkim cieszę się, że znowu jesteś. Trzymam kciuki za dalsze "ćwiczenia".
    Sweterek świetny, szczególnie urokliwa ta łezka na plecach.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweterek Elu :) "chodzi" mi po głowie taki zestaw kolorów, coś bym zrobiła szaro różowego... ale pomysłu nie mam ;) a tak mi się te kolory (razem) podobają :) nic to, popatrzę sobie na Twój sweterek :)
    Serdecznie pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł sam przyjdzie Monia, trzeba chwilkę poczekać. Dziękuję pięknie i pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. Elka - rewelka!!! i modelka, i sweterek, i okoliczności przyrody, wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu pięknie wyglądasz, a sweterek cudo:) I to okienko na plecach....bajka. Chyba to kiedyś odgapię:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odgapiaj Krysiu ile chcesz. To dla mnie zaszczyt. Pięknie Ci dziekuję i gorąco pozdrawiam:-)

      Usuń
  10. Sweterek cudny. Tył rewelacja. Fason też ekstra. Dla mnie bomba:))) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. ja równiez bardzo ciepło pozdrawiam:-)

      Usuń
  11. Elu sweterek prosty ale za to bardzo uroczy, a ty wyglądasz super, promieniejesz... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu, sweterek prosty ale z klasą, takie podobają mi się najbardziej. Pomysł z łezką świetny. Wyglądasz w nim promiennie! Gorące uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sweterek. Łezka dodaje smaczku. Cała stylizacja bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny udzierg a modelka prześliczna podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny udzierg a modelka prześliczna podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pastelowe kolory i dekolt na plecach bardzo przypadły mi do gustu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny sweterek, a ten tył urzekający po prostu :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny sweterek, a ten tył urzekający po prostu :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny! Ślicznie wyglądasz ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny sweterek, a łezka z tyłu to świetny pomysł. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Elu miło widzieć Ciebie w tak dobrej formie :) Wyglądasz rewelacyjnie, co ten przecudowny Sweterek dodatkowo podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forma jeszcze nie taka jak bym chciała, ale wciąż nad tym pracuję. Dziękuję pieknie i pozdrawiam:-)

      Usuń
  22. Pani Elu! Sweterek jest piękny, a jeszcze piękniej prezentuje się na uroczej modelce.
    Patrzę, patrzę i też chciałabym taką być - piękną i zdolną. Z całego serca życzę Pani
    dużo zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń. Miłego i dobrego dnia. Pozdrawiam !
    Uwielbiam tutaj zaglądać!!!

    Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pieknie Pani Mario. Ja równiez zyczę Pani wszystkiego cudownego. Uściski:-)

      Usuń
  23. Elu przepiękny sweterek, prostota jest najlepsza i to urocze zapięcie z tyłu:))) Ślicznie Ci w nim:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Elu,wyglądasz zjawiskowo,a sweterek jest obłędnie kobiecy. Łezka na plecach to taka wisienka na torcie.Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu pieknie dziękuję. Ja również ściskam i przytulam:-)

      Usuń
  25. O, jaki cudny sweter! A te plecy, rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny letni sweterek :) Bardzo mi się podoba ta łezka na plecach. I widzę, że sweterek wstrzelił się kolorystycznie do butków ;) Świetnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się jakoś złozyło z tym kolorystycznym dopasowaniem:-). Pieknie dziękuje i serdecznie pozdrawiam:-)

      Usuń
  27. Elu, wyglądasz bardzo ładnie, do twarzy Ci w nowej wersji. Projekt jak zwykle fantastyczny. Podziwiam Twoje pomysły i realizację i kreatywność całą. Nowa fryzurka bardzo Ci pasuje, a łezka z tyłu to prawdziwy pazurek, który tak do Ciebie pasuje!Do tego te cudne krajobrazy w tle. Łagów to cudowne miejsce, zawsze będę Ci wdzięczna za to,że go dla mnie odkryłaś. Całuski i uściski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu, ja tez wspominam nasze spotkanie zawsze, jak jestem w Łagowie. Moja nowa wersja wyszła tak jakos przez przypadek. Ściskam i posyłam uziaki:-)

      Usuń
  28. Ślicznie Ci Elu w tych pastelowych kolorach, aż sama mam ochotę na coś podobnego. Czy sweterek jest poszerzany do dołu czy tak się układa? Więcej uśmiechu życzę i dużo zdrówka. Serdecznie pozdrawiam. Bardzo zeszczuplałaś od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pieknie. Sweterek jest poszerzany. rzeczywiście, ubyło mi....naście kilogramów. Pozdrawiam goraco:-)

      Usuń
  29. Pani Elu bardzo fajny sweterek, niby taki prosty, ale dzięki tej łezce na plecach nabiera smaczku, zestaw kolorystyczny jak najbardziej dla Pani:) pozdrawiam serdecznie i samych pogodnych dni życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie. Czekam na te pogodne ( duchowo) dni z utęsknienie. Serdecznie pozdrawiam:-)

      Usuń
  30. No, no, no ... co tu napisać... CUDOWNIE, PIĘKNIE, ŚLICZNIE !!! A Ty wyglądasz bajecznie. Tak trzymaj! :)
    Gorące uściski! Marta

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny! Prosty, ale z czarującym dodatkiem - takie sweterki lubię najbardziej :-)
    Świetny dekolt z tyłu - doskonały :-)
    Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny klasyczny Z uroczym rozcięciem z tył.!!!Bardzo mi się podoba!!! Diabeł tkwi w szczegółach!!!
    Ps.Kobieto jakie Ty masz świetne nogi!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję slicznie. Nogi odziedziczyłam w genach:-). Gorące uściski dla Ciebie:-)

      Usuń
  33. Elu, śliczny sweterek. Ładne kolorki i fajne zapięcie z tyłu. I jeszcze jedna rzecz, która przykuwa uwagę, to promieniejąca modelka. Pozdrawiam Cię Elu serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się Małgosiu wyluzowałam na tym urlopie. Ale potem- niestety- szara rzeczywistośc. Pozdrawiam i pięknie dziękuję:-)

      Usuń

Każdy Wasz komentarz, to dla mnie ogromna radośc. Bardzo dziekuję:-)
Zapraszam równiez do polubienia mojej strony na FB.