poniedziałek, 12 września 2016

CELESTE.....

Przyszedł czas na prezentację robótek, które powstały podczas mojej nieobecności w blogowym świecie.
Pierwsza z nich to sweterek, wykonany z zakupionej wieki temu włóczki Celeste (mieszanki bawełny, akrylu i jedwabiu) firmy Chewal Blanc, w kolorze brudnego różu i szaro-perłowym.

Zużyłam na niego 400 gram włóczki, po 200 z każdego koloru.
Całość robiona bezszowo, od góry na drutach 3,5 mm.
Wzór własny.
Zapraszam do zdjęć:-)











































Do zaprezentowania mam jeszcze trzy swetry, kocyk dziecięcy i parę drobiazgów. 
Ale o tym w następnych postach.
Pozdrawiam Was bardzo ciepło i dziękuję za wszystkie pozostawione słowa:-)
Ela.

71 komentarzy:

  1. Sweterek po prostu śliczny. Śliczny w swojej prostocie i połączeniu kolorów. Piękny fason.
    Jednak swetr to tylko dodatek do Nowej Elki - Modelki, bo w sumie to Ona jest główną ozdobą. Elu - wyglądasz rewelacyjnie !!!
    Pozdrawiam gorąco
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu- pięknie dziękuję za tyle ciepłych słów. Musiałam coś zmienić w swoim życiu. Pomyślałam, że może zdobędę Nobla, kupię dom w Portugalii albo chociaż biszkoptowego labradorka...Na razie zmieniam siebie, a reszta? No cóż, może kiedyś...... Ściskam i posyłam moc buziaków:-)

      Usuń
    2. Myślę że najtrudniej zmienić siebie - a tu masz ogrommne, widoczne sukcesy :) Teraz tylko Nobel, bo jak będzie Nobel - to i dom w Portugalii kupisz i labradorka ... choć może wystarczy zagrać w totolotka ;)
      Buziaki

      Usuń
    3. Tak Agusiu- teraz czas na spełnianie kolejnych marzeń. Totolotek odpada, wolę sama pracować na swoje sukcesy, bardziej mnie cieszą:-) Buziaki:-)

      Usuń
  2. Już podziwiałam i nadal podziwiam ten cudny sweterek.Pieknie go wydziergałaś a ta łezka cudna.
    Tak jak Aga napisała i słusznie,sweterek opakowanie a w środku piekna Ela -Modelka.
    Elu Ty i sweterek wygladacie super.Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu- pięknie dziękuję. Warto było dla takich słów.....Ściskam najmocniej:-)

      Usuń
  3. Elu piekny sweterek, piekne fotki i piekna Ty, ja chce recepte na wylaszczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję pięknie:-) Stres zadziałał w moim przypadku przeogromną chęcią zmiany, Musiałam wybiegać i wypocić wszystko co dla mnie niemiłe. I oto jestem. Teraz pracuję nad duszą i utrwalam to, co zmieniło się w ciele. Ściskam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Piekny sweterek.A ty Elu wygladasz kwitnaco.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko pieknie dziekuję i gorąco pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. uwielbiam takie proste ze smaczkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu. ja też gustuje w prostocie. Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  6. Elu, przede wszystkim cieszę się, że znowu jesteś. Trzymam kciuki za dalsze "ćwiczenia".
    Sweterek świetny, szczególnie urokliwa ta łezka na plecach.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu pieknie dziękuję. Ściskam i przytulam:-)

      Usuń
  7. Śliczny sweterek Elu :) "chodzi" mi po głowie taki zestaw kolorów, coś bym zrobiła szaro różowego... ale pomysłu nie mam ;) a tak mi się te kolory (razem) podobają :) nic to, popatrzę sobie na Twój sweterek :)
    Serdecznie pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł sam przyjdzie Monia, trzeba chwilkę poczekać. Dziękuję pięknie i pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. Elka - rewelka!!! i modelka, i sweterek, i okoliczności przyrody, wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu pięknie wyglądasz, a sweterek cudo:) I to okienko na plecach....bajka. Chyba to kiedyś odgapię:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odgapiaj Krysiu ile chcesz. To dla mnie zaszczyt. Pięknie Ci dziekuję i gorąco pozdrawiam:-)

      Usuń
  10. Sweterek cudny. Tył rewelacja. Fason też ekstra. Dla mnie bomba:))) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. ja równiez bardzo ciepło pozdrawiam:-)

      Usuń
  11. Elu sweterek prosty ale za to bardzo uroczy, a ty wyglądasz super, promieniejesz... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu, sweterek prosty ale z klasą, takie podobają mi się najbardziej. Pomysł z łezką świetny. Wyglądasz w nim promiennie! Gorące uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu pięknie dziękuję. Ściskam i przytulam:-)

      Usuń
  13. Świetny sweterek. Łezka dodaje smaczku. Cała stylizacja bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny udzierg a modelka prześliczna podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny udzierg a modelka prześliczna podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pastelowe kolory i dekolt na plecach bardzo przypadły mi do gustu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Ja równiez pozdrawiam:-)

      Usuń
  17. Piękny sweterek, a ten tył urzekający po prostu :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny sweterek, a ten tył urzekający po prostu :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny! Ślicznie wyglądasz ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny sweterek, a łezka z tyłu to świetny pomysł. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Elu miło widzieć Ciebie w tak dobrej formie :) Wyglądasz rewelacyjnie, co ten przecudowny Sweterek dodatkowo podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forma jeszcze nie taka jak bym chciała, ale wciąż nad tym pracuję. Dziękuję pieknie i pozdrawiam:-)

      Usuń
  22. Pani Elu! Sweterek jest piękny, a jeszcze piękniej prezentuje się na uroczej modelce.
    Patrzę, patrzę i też chciałabym taką być - piękną i zdolną. Z całego serca życzę Pani
    dużo zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń. Miłego i dobrego dnia. Pozdrawiam !
    Uwielbiam tutaj zaglądać!!!

    Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pieknie Pani Mario. Ja równiez zyczę Pani wszystkiego cudownego. Uściski:-)

      Usuń
  23. Elu przepiękny sweterek, prostota jest najlepsza i to urocze zapięcie z tyłu:))) Ślicznie Ci w nim:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Elu,wyglądasz zjawiskowo,a sweterek jest obłędnie kobiecy. Łezka na plecach to taka wisienka na torcie.Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu pieknie dziękuję. Ja również ściskam i przytulam:-)

      Usuń
  25. O, jaki cudny sweter! A te plecy, rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny letni sweterek :) Bardzo mi się podoba ta łezka na plecach. I widzę, że sweterek wstrzelił się kolorystycznie do butków ;) Świetnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się jakoś złozyło z tym kolorystycznym dopasowaniem:-). Pieknie dziękuje i serdecznie pozdrawiam:-)

      Usuń
  27. Elu, wyglądasz bardzo ładnie, do twarzy Ci w nowej wersji. Projekt jak zwykle fantastyczny. Podziwiam Twoje pomysły i realizację i kreatywność całą. Nowa fryzurka bardzo Ci pasuje, a łezka z tyłu to prawdziwy pazurek, który tak do Ciebie pasuje!Do tego te cudne krajobrazy w tle. Łagów to cudowne miejsce, zawsze będę Ci wdzięczna za to,że go dla mnie odkryłaś. Całuski i uściski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu, ja tez wspominam nasze spotkanie zawsze, jak jestem w Łagowie. Moja nowa wersja wyszła tak jakos przez przypadek. Ściskam i posyłam uziaki:-)

      Usuń
  28. Ślicznie Ci Elu w tych pastelowych kolorach, aż sama mam ochotę na coś podobnego. Czy sweterek jest poszerzany do dołu czy tak się układa? Więcej uśmiechu życzę i dużo zdrówka. Serdecznie pozdrawiam. Bardzo zeszczuplałaś od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pieknie. Sweterek jest poszerzany. rzeczywiście, ubyło mi....naście kilogramów. Pozdrawiam goraco:-)

      Usuń
  29. Pani Elu bardzo fajny sweterek, niby taki prosty, ale dzięki tej łezce na plecach nabiera smaczku, zestaw kolorystyczny jak najbardziej dla Pani:) pozdrawiam serdecznie i samych pogodnych dni życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie. Czekam na te pogodne ( duchowo) dni z utęsknienie. Serdecznie pozdrawiam:-)

      Usuń
  30. No, no, no ... co tu napisać... CUDOWNIE, PIĘKNIE, ŚLICZNIE !!! A Ty wyglądasz bajecznie. Tak trzymaj! :)
    Gorące uściski! Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Martusiu pięknie. Ściskam i całuję:-)

      Usuń
  31. Piękny! Prosty, ale z czarującym dodatkiem - takie sweterki lubię najbardziej :-)
    Świetny dekolt z tyłu - doskonały :-)
    Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu pięknie. Sciskam i pozdrawiam.

      Usuń
  32. Śliczny klasyczny Z uroczym rozcięciem z tył.!!!Bardzo mi się podoba!!! Diabeł tkwi w szczegółach!!!
    Ps.Kobieto jakie Ty masz świetne nogi!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję slicznie. Nogi odziedziczyłam w genach:-). Gorące uściski dla Ciebie:-)

      Usuń
  33. Elu, śliczny sweterek. Ładne kolorki i fajne zapięcie z tyłu. I jeszcze jedna rzecz, która przykuwa uwagę, to promieniejąca modelka. Pozdrawiam Cię Elu serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się Małgosiu wyluzowałam na tym urlopie. Ale potem- niestety- szara rzeczywistośc. Pozdrawiam i pięknie dziękuję:-)

      Usuń

Każdy Wasz komentarz, to dla mnie ogromna radośc. Bardzo dziekuję:-)
Zapraszam równiez do polubienia mojej strony na FB.