sobota, 1 sierpnia 2015

JAGODOWY ZAGAJNIK- PROJEKT 40/52

W ramach wyrabiania zapasów włóczkowych powstały dekoracyjne poduszki do sypialni.
Na ich wykonanie zużyłam 500 g włóczki merino w kolorze jagodowym( podwójna nitka). Początkowo miałam wydziergać z niej Czarinkę, ale po zrobieniu próbi zrezygnowałam.
Tym sposobem pozbyłam się kolejnych, leżakujących od wieków nitek i zaliczyłam projekt 40 w ramach wyzwania Yadis:-)
Wystarczyło jeszcze na osłonkę doniczkową, która ( tak sądzę) świetnie komponuje sie z poduszkami:-)
Poduszki dziergałam na drutach Addi 6 mm, osłonkę na drutach nr 3,5 mm.
Czas na prezentację:-)







Pieknie Wam dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Pozdrawiam ciepło.
Ela

46 komentarzy:

  1. Cudne!!!! Pozdrowionka przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Pania!
    Od jakiegos czasu zagladam na Pani strone i podziwiam wszystkie robotki. Sa absolutnie piekne i niezwykle precyzyjne.Dzisiejsze poduszki cudne.Ten kolor i wzor daja niesamowity efekt.Szczerze powiem,ze bardzo chcialabym takie miec.Jesli bylaby Pani tak mila i udostepnila schemat bylabym przeszczesliwa.Z niecierpliwoscia czekam na kolejne cudenka.Pozdrawiam goraco. Anna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Pania!
    Od jakiegos czasu zagladam na Pani strone i podziwiam wszystkie robotki. Sa absolutnie piekne i niezwykle precyzyjne.Dzisiejsze poduszki cudne.Ten kolor i wzor daja niesamowity efekt.Szczerze powiem,ze bardzo chcialabym takie miec.Jesli bylaby Pani tak mila i udostepnila schemat bylabym przeszczesliwa.Z niecierpliwoscia czekam na kolejne cudenka.Pozdrawiam goraco. Anna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu- dziękuję. Napisz do mnie na priv, to podeslę schemacik. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Ale sie ciesze!!! Napisze wieczorem. Z gory dziekuje.

      Usuń
  4. Piękne. Z osłonka stanowią znakomity komplet.

    OdpowiedzUsuń
  5. zbieram szczękę z podłogi......
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie jest aż tak źle:-) Dziękuję i gorąco pozdrawiam. Witam również w moich skromnych progach:-)

      Usuń
  6. Jaki śliczny komplet! Wzór na poduszkach jest przepiękny :) Ja też pracuję nad wykorzystaniem włóczek, które leżą i leżą...
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu. Nie miałam kompletnie pomysłu na tę włóczkę, więc powstały podusie. W szaro- białej sypialni wyglądają świetnie:-) Gorące uściski:-)

      Usuń
  7. Pomysłowy projekt! Świetny ten wzorek, bardzo mi się podoba, niby prosty a wygląda bardzo atrakcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Ja od kilku dni zachwycam się Twoim sweterkiem:-) Gorące uściski:-)

      Usuń
  8. Piękne Elu:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie, gadule, brakło słów i zaparło dech, ot co ...
    Pozdrawiam na bezdechu
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddychaj Ago, oddychaj..... Służba zdrowia czuwa, ale nie zawsze przyjeżdża na czas:-) Buziaki.

      Usuń
    2. ... postaram się ... dobrze, że mam czym ... hahaha

      Usuń
  10. Cudne poduchy i osłonka na doniczkę też.jesteś super zdolna i pięknie dziergasz.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu- Twoje pochwały sprawiły, że popękały mi naczynka na twarzy, a rogal nie schodzi z moich ust:-) Buziaki:-)

      Usuń
  11. Ale piękny komplecik! Poduszki cudowne i prześliczny jagodowy kolor, fajnie komponują się z osłonką na doniczkę. Bardzo ciekawy i niebanalny wzór drzewa. Nawet guziczki dobrane pod kolor. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Został mi jeszcze samotny moteczek i główkuję coby tu jeszcze z niego wydziergać:-) Uściski:-)

      Usuń
  12. Pierwszy raz widzę osłonkę na doniczkę wykonaną w taki sposób, podziwiam, bo pomysł super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwia. Witam w moich skromnych progach:-). Osłonki drutkowe robię dosyć często, pokazywałam je już na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam:-)

      Usuń
  13. Przepiękny zestaw! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny, jagodowy komplet! Poduchy wyszły super z tym drzewiastym wzorem ;-) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny, jagodowy komplet! Poduchy wyszły super z tym drzewiastym wzorem ;-) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne! I ten kolor - rewelacja!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny komplet. Ładny zapasik 500g merynosa w jednym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne! Naprawdę, strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł i bardzo mi się podobają wszystkie trzy:) Ela, nie nadążam za Twoimi postami, chyba musisz mieć jakichś pomocników , bo wyciągasz rzeczy niczym z kapelusza magika, podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu kochana- bardzo dziekuję. Twoje pochwały to miód na moje serce. Staram się bardzo, bo duzo pracy przede mną. Szukam pomysłów na kocyki, dziecięce ubranka, a i sobie chciałabym jeszcze wydziergać co nieco. Do perfekcji opanowałam umiejętność dziergania podczas oglądania telewizji, więc stąd może to tempo:-). Sciskam mocno i pozdrawiam:-)

      Usuń
  20. Elu moje szkraby zajmuja moja uwagę ale nie na tyle żebym nie mogła dojrzeć twoich cudeniek,bardzo mi się podobają twoje jagódki.Pozdrawiam i życzę chciałoby się powiedzieć trochę chłodu bo ten upał nie sprzyja robótkom,ściskam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kapitalny projekt!!!! Całość wygląda nieziemsko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Elu, ogromnie się cieszę,że Wena Ci wróciła i takie cudeńka dziergasz,że dech zapiera. Ja w przeciwieństwie do Agi nie bardzo mam czym oddychać i upał szaleje,ięc się zapowietrzyłam.Pozdrawiam i ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne :) A mi fioletowej włóczki trochę zostało... I zastanawiałam się, co z nią zrobić :) Ale mnie natchnęłaś!! Skoro "razem" dziergam poduchy, to chyba osłonki na doniczki tez dorobię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podusie są cudne, komplet piękny. Jestem zachwycona. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz, to dla mnie ogromna radośc. Bardzo dziekuję:-)
Zapraszam równiez do polubienia mojej strony na FB.