wtorek, 22 kwietnia 2014

POŚWIĄTECZNIE

Witam wszystkich bardzo serdecznie po świąteczne przerwie. To moje pierwsze ,,blogowe" święta i przyznam szczerze, że nie spodziewałam się tylu ciepłych słów, tylu świątecznych życzeń.....Z całego serca wszystkim na nie dziękuję:-)

A robótkowo? Troszkę się podziało.....

Ogoniasty już nie jest ogoniastym ( choć był nim przez kilka godzin)....
Ten fason jednak zdecydowanie nie jest dla mnie, choć tak bardzo mi się podoba....Wyglądałam w nim tak, jak bąk przebrany za motyla:-) Szkoda mi tylko czasu, który straciłam na jego dzierganie....
Ale nie próżnowałam.....Wygrzebałam zakupioną w zeszłym roku włóczkę ,,mona- chwyt bawełniany". I choć to 100 % akryl, włóczka zarówno w dotyku jak i wizualnie przypomina czystą bawełnę.
Z tejże włoczki powstała taka, oto bluzeczka....Rozmiar- mój ulubiony (czyli za duża)...
Całość robiona tym razem od dołu, na drutach 3,5 mm. Włóczka bardzo wydajna- zużyłam jakieś 250 g ( 400m/100g).





18 komentarzy:

  1. Witam się ciepło, poświątecznie :)
    Widać, że nie próżnowałaś ! Święta miałaś przyjemnie pracowite :)
    Bluzeczka piękna, włóczka rzeczywiście wygląda na bawełnę, fajny kolor wybrałaś.
    Podziwiam za tempo dziergania ! Jestem w szoku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu bardzo:-) Święta rzeczywiście miałam ,,dziergane". Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Cudna bluzeczka,wspaniały kolorek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto Ty masz motor w rękach.Piekna bluzeczka.Fajne takie Świeta z drutkami.Życzę udanego tygodnia.U nas burze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu-dzięki wielkie:-) Szybkości w dzierganiu nauczyłam się po operacji nadgarstków- w ramach rehabilitacji... U mnie też burzowo i ciśnienie spada.... Gorąco pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. No ręce i majtki opadają :-)czy ty śpisz?
    ogoniasty teraz ta bluzeczka piękna ,cudowna kiedy ty to dziergasz ,chciała bym choć trochę tej twojej siły napędowej .
    Podziwiam Elu twoją szybkość i dokładność jednocześnie.
    Pozdrawiam Serdecznie :-)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym spaniem Ewuś to coraz gorzej....Chyba dopada mnie starość:-) Dziękuję bardzo za tak miłe słowa i ciepło pozdrawiam:-))))))))

      Usuń
  5. Na pierwszy rzut oka wygląda jak len lub bawełna, świetna, fajny kolorek. Piękna bluzeczka:) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Krysiu. Kolorek rzeczywiście jest super- taki pomidorowy:-) Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  6. mój ulubiony rozmiar to również za duży, choć jeśli chodzi o sukienki to zdecydowanie dopasowany :)
    Wyszła bardzo ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, jak ja bym miała Twoją figurę, pewnie nie wychodziłabym z dopasowanych sukienek:-))))))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Piękna bluzka :)

    Podziwiam tempo dziergania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu witam ciepło po swiętach twoje jak widze były miłe i pracowite. Sweterek super.Przy tobie można mieć kompleksy, twoje tempo pracy oszłamiajace.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:-) rzeczywiście- tegoroczne święta były dla mnie bardzo łaskawe:-) Gorąco pozdrawiam.
      Nie mogę namierzyć w sieci Twojego bloga, wyślij mi proszę adres.

      Usuń
    2. Elu przykro mi ale ja nie prowadzę bloga

      Usuń

Każdy Wasz komentarz, to dla mnie ogromna radośc. Bardzo dziekuję:-)
Zapraszam równiez do polubienia mojej strony na FB.