wtorek, 25 lutego 2014

SZYMUSIOWY KOCYK I ZAPOWIEDŹ NOWEGO

Szary kocyk wykonany został z włóczki Cotton Light ( mieszanka bawełny i poliestru), druty nr 4. Spód podszyty został bawełną w bardzo podobnym kolorze. Znakomicie pasuje do wózeczka.
Sądząc po słodkiej mince mojego Wnusia- właściciel również jest zadowolony.






Bardzo się cieszę, że moja Córcia ceni sobie rękodzieło, tym większą frajdę sprawia mi dzierganie zarówno dla niej, jak i dla Szymusia.
A dzisiaj poczyniłam włóczkowe zakupy. 

Zdjęcia zapożyczone ze Sklepu ,,Włóczki Warmii".
Lenka- bo tak nazywa się ta włóczka ( len 100%) przeznaczona jest na dwa wiosenno- letnie sweterki. Żółty dla mnie ( od dawna marzyłam o tym kolorze), a deszczowy błękit dla.... To akurat będzie niespodzianka.
Teraz z niecierpliwością czekam na przesyłkę i obmyślam fason obu sweterków.
Ale, żeby nie było- druty cały czas pracują. Co obecnie na drutach? o tym następnym razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy Wasz komentarz, to dla mnie ogromna radośc. Bardzo dziekuję:-)
Zapraszam równiez do polubienia mojej strony na FB.