wtorek, 25 lipca 2017

UDZIERG KWIETNIOWY..............

Czas na pokazanie kolejnych zaległości:-).
Ten oversizowy sweterek powstał na zamówienie jeszcze w kwietniu. 
Wydziergany w całości od góry, na drutach 9 mm z włóczki Merino Lang, zakupionej w E- Dziewiarce.
Projekt własny, wizja na ten sweterek klientki.
Miał być minimalizm i prostota i sądzę, że udało mi się spełnić te założenia.
Przy tej grubości włóczki, ścieg francuski sprawdził się doskonale.
Przyznam szczerze, że podchodziłam do tego swetra jak do przysłowiowego jeża, ale im dalej, tym bardziej podobało mi się to, co powstaje, a efekt końcowy bardzo mnie zadowolił.
Klientkę również:-)
Udzierg jest tak skonstruowany, ze można go zakładać tyłem na przód ( tworzy się wtedy piękny, łódkowy dekolt z przodu i cudowny szpic na plecach. I tak własnie zamierza nosić go Dziewczyna, dla której go wydziergałam.
Czas na porcję zdjęć ( tych na ludziu- niestety brak).










Cudnie znów jest być razem z Wami:-).
Bardzo gorąco wszystkich pozdrawiam.
Ela.

27 komentarzy:

  1. Witaj Eluś, często zaglądam i podziwiam. Kolejna piękna praca, chyba przez swoją prostotę tak świetna. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Marzy mi się Twoja Celesta, muszę znaleźć czas i włóczkę. Pozdrawiam. Hanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Haniu:-).Wspaniale, ze zaglądasz do mnie- jest mi niezmiernie miło:-). Bardzo dziekuję za ciepłe słowa. A Celesta- druty w dłoń i za kilka chwil będzie gotowa. Pewnie trudniej będzie z czasem. Usciski i pozdrowienia:-)

      Usuń
  2. Klasyka ponad wszystko. Świetny sweterek. Będzie się rewelacyjnie prezentował ze spodniami typu cygaretki. Taką mam wizję na jego noszenie. Dekolt w serek bardzo ładnie wysmukli sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cygaretki- to jest to, co autor miał na mysli. Doskonale się będą komponować z tego typu swetrem. Pozdrawiam Danusiu bardzo serdecznie:-)

      Usuń
  3. Cudny! Piękny! Subtelny, delikatny, nawet nie mam słów żeby określić jego piękna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca za tyle ciepłych słów. Gorąco pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Bardzo ładny sweterek, fajny pomysł z dwustronnym dekoltem. Włóczka pewnie milusia w dotyku :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Gosiu cudnie. Włoczka rzeczywiscie jest niezwykle delikatna. Goraco Cie pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Witam bardzo serdecznie. Sweterek jest dla mnie absolutnie , jak sama komentujesz , bardzo minimalistyczny. Wzór dokładnie to odzwierciedla. Ładny kolor, pomysł ze szpicem tył/przód , daje sporo możliwości.
    Bardzo dziękuję za odwiedziny u mnie. Jest to dla mnie zaszczyt. Serdecznie pozdrawiam. Ola.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, to ja się cieszę, że mogłam Cię poznac w wirtualnym świecie:-) I pieknie dziekuje za tyle ciepłych słów, i oczywiscie za odwiedziny. Goraco pozdrawiam:-)

      Usuń
  6. Bardzo przytulnie ten sweterek wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Jest bardzo przytulny. Czekam niecierpliwie na Twojego puchatka. Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  7. Bardzo przytulnie ten sweterek wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Elu! Bardzo mi się podoba pomysł z noszeniem tego sweterka tył na przód! Bardzo pomysłowe rozwiązanie :) Nie dziwię się, że klientka zadowolona - sweter wyszedł idealnie minimalistyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula bardzo dziękuję. W założeniu miał byc to sweterek do pracy. A pomysł z noszeniem go tył na przód sprawił, ze stał się lekko zadziorny:-). Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  9. Elu, lubię taką prostotę i minimalizm i ten sweter się idealnie w mój gust wpisuje - jest cudny. Wakacyjnie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś wakacje? Super. Bardzo CI dziekuje za wszystkie ciepłe słowa i posyłam moc buziaków:-)

      Usuń
  10. Ładny:) tym wzorem ostatnio widziałam prosty płaszczyk i chyba w wolnej chwili sobie taki zrobię:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyczny, prosty, piękny. Pełen uroku, aż chciałoby się go założyć :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, kiedy ja się nauczę robić swetry od góry i na okrągło!
    Zawsze w częściach i do zszycia, a tego ostatniego tak nie lubię.
    Cudowny sweterek wydziergałaś - prosty, ale niezwykle luksusowy
    !
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, to naprawdę nic trudnego, a bardzo ułatwia pracę. Kwestia mobilizacji, a reszta sama pójdzie jak z płatka. Bardzo dziekuje i cieplutko Cie pozdrawiam:-)

      Usuń

Każdy Wasz komentarz, to dla mnie ogromna radośc. Bardzo dziekuję:-)
Zapraszam równiez do polubienia mojej strony na FB.