sobota, 15 lipca 2017

SZNURKOWO......

Tym razem rzecz o sznurku i szydełku.....
Szydełko nie jest moją mocną stroną. Zdecydowanie z drutami przyjaźnię się bardziej. Ale obiecałam SPM dywanik do nowego salonu i chcąc nie chcąc trzeba było się wkręcić.
Dywanik wykonany jest z bawełnianego sznurka w kolorze mięty, jego średnica to 160 cm, choć przy ponad 30 metrowym salonie wydaje się być malutki:-).
Pchełki i Skrzacik pokochały go od razu, a i córka jest zadowolona, bo poprosiła o kolejny, w tym samym kolorze ( na zmianę).

Zapraszam na porcję zdjęć:-)



























Oj, sporo mi się tych zdjęć wkleiło, ale decyzja była trudna.
Drugi dywanik ( w tym samym kolorze) zrobiony jest innym wzorem, ale o tym za jakiś czas.
Tymczasem czeka mnie pakowanie. Jutro wyruszam do mojego ukochanego Łagowa, na kolejny już urlop. 
Bardzo ciepło Was pozdrawiam i pięknie dziękuję za wszystkie pozostawione słowa.
Do zobaczenia za tydzień:-)
Ela

36 komentarzy:

  1. Ja nie wiem jak to jest:) Mówisz, że nie lubisz szydełka a takie równiutko zrobione cudo robisz:) Nic dziwnego, że córka zadowolona:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bo rzeczywiście nie lubię, ale córka ma na mnie bardzo mobilizujący wpływ:-). Bardzo dziękuje za miłe słowa i gorąco pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Piękny dywanik. Co to za ścieg? Wygląda, jakby to był jakiś ścieg łańcuszkowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Danusiu. To rzeczywiście scieg łańcuszkowy, ale jak on się nazywa fachowo- nie mam pojęcia. Serdecznie pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. No właśnie - mnie też ciekawi jakim ściegiem to robiłaś. Czyżby był zszywany od spodu? Tajemnica wielka:))
    Ale piękny nad podziw! A dzieciaczki już tak urosły!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, to zwykłe półsłupki, wbijane od spodu. Nic tu nie jest zszywane:-). Dzieciczki rosną rzeczywiście bardzo szybko. Serdecznie pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Piękny jest! A dzieciaki rosną jak na drożdżach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko pięknie w imieniu swoim i maluchów:-)

      Usuń
  5. Bardzo fajny dywanik, w pięknym kolorze. Pozdrawiam Cię Elu serdecznie i miłego urlopowania :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu pieknie dziękuję. Ja również ślę gorące pozdrowienia:-)

      Usuń
  6. Cudowny dywanik Elu!!!!!pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko bardzo dziękuje kochana. Gorąco pozdrawiam:-)

      Usuń
  7. Piękny dywanik! Jaki równiutki ścieg, śliczny :) Ale ale - jak dzieciaczki urosły!!! Jej, aż trudno je poznać :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu bardzo, bardzo dziękuję. Maluchy rzeczywiście zmieniły się bardzo. No ale skończyły juz półtora roku. Bardzo gorąco pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. Elu, cudny ten dywanik! Nie dziwi mnie, że jest ulubionym miejscem zabaw maluchów:)Gorące buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu dziekuje bardzo. Ja równiez posyłam moc buziaków:-)

      Usuń
  9. Dywanik jest cudny i sama mam ochotę na takim się pobawić ! Pozdrawiam i super urlopu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie. Ja równiez bardzo ciepło pozdrawiam:-)

      Usuń
  10. Świetny! Mimo, że robię trochę na szydełku nie wiem jak uzyskać taki ścieg. Czy jest na niego jakiś tutorial? Pozdrawiam bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Widzę, że zanim wróciłam na urlopie odpowiedź na Pani pytanie juz się tutaj pojawiła. Super- bo ja nie znałam nazwy tego ściegu. Czyli nauczyłam się czegoś nowego. Podziwiam Pani szydełkowe prace i zazdroszczę umiejetności. Pozdrawiam bardzo gorąco:-)

      Usuń
  11. Dywanik jest cudowny w pięknym kolorze.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ela, dywanik jest piękny, bez dwóch zdań :)
    Miłego wypoczynku.
    Pozdrowionka ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, pięknie dziękuję. Juz po urlopie i myślę, że dopiero teraz zacznę wypoczywać:-). Gorące uściski:-)

      Usuń
  13. Ale duże Pchełki!!! I coraz przystojniejsze! :) Świetny dywanik - marzy mi się taki! Czas pomyśleć o zakupie sznurka :) jaką ilość zuzyłaś na tą średnicę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pchełki rosną niesamowicie szybko. Dziękuję pięknie Ula za miłe słowa. Na ten dywanik poszło około 1600 m sznurka. Pozdrawiam bardzo gorąco:-)

      Usuń
  14. Dywanik super ,a ścieg zwie się camel stich. Pozdrowienia z pochmurnego Corby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. I ja pozdrawiam bardzo gorąco:-)

      Usuń
  15. P.S. tutorial na ten ścieg znajduje się u Qrkoko na jej kanale YouTube.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny dywanik. bardzo lubię ten splot. Niby szydełko, a wygląda jakby na drutach był robiony.
    Ściskam mocno! Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Martusiu. Ja też go polubiłam, choć kciuki bolą od szydełkowania. Gorące uściski dla Ciebie:-)

      Usuń

Każdy Wasz komentarz, to dla mnie ogromna radośc. Bardzo dziekuję:-)
Zapraszam równiez do polubienia mojej strony na FB.