środa, 29 października 2014

W ZÓŁTYCH KOLORACH LIŚCI....

Moherowa sukienka, wykonana z włóczki BIG BAL Soft (67 % akryl, 14 % wełna 10% poliester i 9 % moher) na drutach 5 mm.
Sukienka powstała z myślą o nadchodzących chłodach i myślę, że świetnie się sprawdzi:-)
Do kompletu wydzirgałam jeszcze moherowy beret, ale z racji nadchodzących wyborów nie miałam śmiałości go przyodziać:-)

Początki mojego spaceru











Na tych zdjęciach chciałam Wam pokazać jak pięknie wiruje sukienka:-)




Skończyło się upadkiem na cztery litery, zdartym łokciem i pobolewaniem w miejscu, gdzie kończą się plecy:-)



















Dziękuję Szymusiowej Mamie za cierpliwość przy wykonywaniu tych zdjęć oraz za próbę ratowania mojego t.....ka:)
Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających, witam nowych obserwatorów i życzę Wam wszystkim milutkoego dnia:-)

59 komentarzy:

  1. Piękna Pani Jesień z Ciebie!!! Sukienka cudna, w mojej ulubionej tonacji kolorystycznej, fason też należy do preferowanych przeze mnie, okoliczności przyrody fantastyczne. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Martuś:-) Ja również lubię takie kolory, choć włóczka przeleżała prawie dla lata, zanim po nią sięgnęłam. Gorąco Cie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Elu sukienka śliczna w bardzo pogodnym energetycznym kolorze takiego jasienia jak najwięcej , wygladasz w niej uroczo w ogóle swietny pomysł, mam nadzieje ,że możesz siedzieć po upadku ,bo na stojąco trudno dziergać.Pozdrawiam cieplutko bo u mnie dzisiaj spory szron w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym siedzenie, - ciężka sprawa. Wczoraj jeszcze było w miarę, ale dzisiaj.....Ale co tam- całe życie marzyłam, zeby być kobietą upadłą i w końcu mi się udało:-) Gorąco Cie pozdrawiam. U mnie nadal słońce:-)

      Usuń
  3. Wspaniałe zdjęcia!!!!! wspaniała sukienka!!!!!wspaniała modelka!!!!!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna sukienka :-) Piękne kolory i doskonale do Ciebie pasuje.
    Zdjęcia doskonałe - nie mogę się na nie napatrzeć...
    Swoją drogą nie mogę oderwać oczu od Twoich nóg - jakie Ty masz piękne nogi. Po prostu stworzone do noszenia sukienek i spódnic :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu- dziękuję:-) Bez Szymusiowej Mamy i jej oka nie byłoby takiej sesji, a nogi u nas genetycznie- po mojej Mamie. Bardzo mocno Cię pozdrawiam.

      Usuń
  5. Łał, piękna sesja zdjęciowa.Sukienka w przepięknych kolorach i bardzo Ci w niej do twarzy, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu pięknie za tak miłę słowa. Serdecznie Cię pozdrawiam:-)

      Usuń
  6. Fajna sesja, lubię takie jesienne kolory a Tobie w nich zdecydowanie do twarzy.
    I te liście... ho ho.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała sukienka! A kolory przepiękne! :-) Pozdrawiam serdecznie z Zielonej Góry :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, w końcu ktoś ,,miejscowy":-) Rozgościłąm się już na Twoim blogu. Dziękuje pięknie i równie ciepło pozdrawiam. Ela

      Usuń
  8. Cudownie wyszłaś na zdjęciach, aż mi się cieplej zrobiło od tych pięknych kolorów.
    Pozdrawiam, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym Moniko bym troszkę polemizowała, nie lubię siebie na zdjęciach, ale akceptuję:-) Ja również Cię pozdrawiam i bardzo, bardzo dziękuję:-)

      Usuń
  9. Elu, jesteś niesamowita, cudowna:) zdjęcia piękne, a sukienka zjawiskowa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I troszkę pokręcona- jak widać na powyższych obrazkach:-) Ale ,,szalona" to moje drugie imię:-). Bardzo Ci dziękuję za tak ciepłe słowa, dla takich chwil warto było potłuc sobie tyłek:-) Pozdrawiam gorąco Krysiu:-)

      Usuń
  10. No, szalałaś tam jak wiewióreczka :))). Świetna sukienka, super kolorki, piękna sesja :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jesienna sukienka! a zdjęcia pierwsza klasa - radosna kobieta z Ciebie Elu :) tak trzymaj!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem Marzenko myślę, że ze względu na wiek powinnam trochę z tą radością przystopować. Ale natury nie da się oszukać:-) Dziękuję pięknie i ciepło pozdrawiam:-)

      Usuń
  12. Piekne ta sukienka i slicznie w niej wygladasz, kolorki idealne na jesien , no i widze, ze bylosporo zabawy podczas sesji:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kami- rzeczywiście, bawiłam się świetnie, niczym nastolatka:-) Gorące uściski:-)

      Usuń
  13. Piekna sukienka i cudowne zdjecia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w całej rozciągłości :):):)

      Usuń
    2. Dziękuję Wam dziewczyny- jesteście kochane:-)Pozdrawiam Was bardzo cieplutko:-)

      Usuń
  14. Cudna sesja! Aż zazdroszczę takiego spacerku! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, a ja zazdroszczę Ci wyjazdu:-) Pozdrawiam gorąco:-)

      Usuń
  15. Przepiękne zdjęcia wspaniałej modelki w ślicznej sukience.
    Wprawdzie kolory raczej nie moje, ale i tak sukienka bardzo mi się podoba, Pasuje do Ciebie.
    Zaliczyłaś super spacer. Chylę głowę przed fotografem.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu. Córka będzie dumna z takich pochwał. Serdecznie Cię pozdrawiam. Ela

      Usuń
  16. Piękna sukienka i fantastycznie w niej wyglądasz! Tak energetycznie! piękne, słoneczno-jesienne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahaa ale się uśmiałam z tego beretu :))
    Sukienka wyszła pięknie i idealnie się wpasowuje w klimat a przyodziana w liście dopiero oddaje klimat jesieni :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Moniko:-). Beret czeka na lepszą okazję:-) Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  18. Pieknie!!!! sukienka rewelacyjna...a sesja boska!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Cała sesja to zasługa córki:-) Gorąco Cię pozdrawiam:-)

      Usuń
  19. Rewelacja! Pięknie wyglądasz w tej sukience! Wełniana! Ciepła!. Przyznam się, że, kiedy dziś (-4 stopnie C) wdziałam wełniany sweter ledwo w nim wytrzymałam - było mi za ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Ja z tych ciepłolubnych:-) Serdecznie Cię pozdrawiam:-)

      Usuń
  20. Fantastyczna sukienka :) Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz w tej sukience wspaniale Elu .Sesja bardzo udana ,piękna jesień tam u Ciebie .
    P{ozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś:-) pogoda w tym roku rzeczywiście nas rozpieszcza:-) Serdeczne uściski.

      Usuń
  22. Bajkowa sesja;) Sukienka wspaniała, lekka i cieplutka - taka otulająca na chłody. Bardzo ładnie w niej wyglądasz, dodaje Ci wiele wdzięku ;) Pozdrowienia dla fotografki ;)
    Asia
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Elu, pięknie Ci w roli królowej jesieni. Zdjęcia w liściach bezcenne! Przypomina mi się cytat z mojego ulubionego filmu: "cała jestem w maku" tylko tam to była scena erotyczna.całuski serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi ... Ty to zawsze ... mnie się skojarzyła przy tym maku też scena erotyczna ... ale nie w maku ... ;)

      Usuń
    2. Dziewczyny znam już te Wasze historie erotyczne i nieźle się przy tym uśmiałam. Serdecznie Was pozdrawiam:-)

      Usuń
    3. Polecamy się w gestii wesołych tematów.Całuski Kochana Eluniu!

      Usuń
  24. Elu!
    Jestem zachwycona - sukienką, Tobą w sukience i Twoją sesją zdjęciową, Wyglądasz jak Pani Jesień - taka ciepła, wesoła i kolorowa.
    Mnie się przypominają jeszcze inne słowa : "cała jesteś" w skowronkach" - pewnie dlatego, ze jesteś taka roześmiana i wesoła. I tak trzymaj !!!
    Ściskam mocno
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga- Pani Jesień chyba troszkę mniej waży:-) Lubię się śmiać i to się napewno nie zmieni. A tak generalnie świat jest piękny:-) Gorące uściski.

      Usuń
  25. Cudowna sukienka - uwielbiam te przejścia kolorów, płynne i delikatne:) No i oczywiście bardzo jesienne, prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale czad !
    Ela sukienka przepiękna w iście jesiennych kolorach a zabawa podczas sesji przednia, cudownie się bawiłaś, szczęśliwa, uśmiechnięta prawdziwa złota jesienna Ela :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już taka ze mnie babcia ,,wariatka" Jolu:-) Uwielbiam się śmiać i mam nadzieję, że to się nie zmieni. Ściskam Cię bardzo mocno i mocno trzymam kciuki ( wiesz za co:-).

      Usuń
  27. Kobieto tak zaszalałaś w tej sesji foto, że szok, a jak zobaczyłam Cię z liśćmi na głowie to wymiękłam normalnie. Wspaniale pozujesz a sukienka jest świetna!!! Wspaniała kreacja dzianinowa, jesteś jak prawdziwa Pani Jesień!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zaszalałam:-) Do dzisiaj czuję skutki tego szaleństwa ( kośc ogonowa daje się we znaki). Dziękuję ślicznie za tak miłe słowa. Ściskam najmocniej. Ela

      Usuń
  28. Czadowa sukienka, ale jakie nóżki, proszę państwa! :) Właściwie po pierwszym zdjęciu myślalam, ze to jeden z tych superpopularnych swetrów - kołowców, za jaki i ja się zabieram. A tu proszę - szatka dla Królowej Jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczupłe nogi odziedziczyłam w genach po Mamie. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa. Plisa w sukience rzeczywiście zerżnięta z kołowca. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń

Każdy Wasz komentarz, to dla mnie ogromna radośc. Bardzo dziekuję:-)
Zapraszam równiez do polubienia mojej strony na FB.