piątek, 6 stycznia 2017

DZIŚ NA RÓŻOWO.....

......z maleńkim akcentem szarości:-).
Postawiłam na systematyczność w dokonywaniu wpisów i staram się tego trzymać. To dopiero drugi wpis w Nowym roku, więc wszystko się jeszcze może zdarzyć.
Do pokazania mam całkiem sporo wydzierganych rzeczy. W kolejce czeka sweterek wydziergany latem dla SPM, kilka czapek, ponczo ( a właściwie to już dwa, bo dzisiaj skończyłam drugie) i jeszcze kilka innych udziergów.......
Dzisiaj chciałam Wam pokazać zestaw, wydziergany dla Maleńkiej Any Nikolety, dziewczynki, która pojawiła się na świecie w grudniu:-).
Różowy kocyk, ze znanym Wam już motywem listków, maleńka sukieneczka i drobiazg w kolorze szarym- czapeczka:-)


















Ten wpis dedykuje Joli, z podziękowaniem za cudnie pofarbowaną włóczkę i za nadesłanie mi wspaniałych zdjęć.
Jolu- jesteś cudowna.
Serdecznie witam nowe obserwatorki- dziękuję, że do mnie zaglądacie. Dziękuje również za każdy komentarz pozostawiony na moim blogu. Cieszę się, że jesteście i że pamiętacie.
Ściskam Was cieplutko i z uśmiechem.
Ela.

57 komentarzy:

  1. Piekne wszystko, sliczny ten kolorek rozowy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie. Wszystkiego cudnego w Nowym ROku:-)

      Usuń
  2. Och jej! Do kocyka przymocowałaś maleńkie stópki:) to urocze:D
    Kocyk i ta sukieneczka są takie śliczne i do tego Calisia:)
    Słodko Elu u Ciebie:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapusia miało być nie jakaś "Calisia";)
      Wybacz, uroki podpowiadacza w tablecie ;P

      Usuń
    2. Tak myślałam Monia☺

      Usuń
  3. ELu - cudności znów wydziergałaś :) Bardzo ładny komplecik, mała dama będzie się w nim prezentować uroczo ! Liście wspaniale wyglądają w każdej odsłonie - ja też je polubiłam.
    Z niecierpliwością wyglądam kolejnych udziergów :) Cieszę się, że odkurzyłaś bloga - bardzo mi go brakowało - a dokładniej - CIEBIE w sieci.

    Buziaki
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ago. Proces odkurzania nadal trwa☺. Buziaki

      Usuń
  4. Wszystkie dziergadelka piekne,nowa wlascicielka na pewno bedzie zadowolona.Zycze wszystkiego dobrego w nowym roku.Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko- dziękuję. Ja również gorąco Cię pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Perfekcja w każdym oczku:)) Śliczny komplecik - i te maleńkie stópki przy kocyku - niezwykle wzruszające!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu pięknie Ci dziekuję. Stópki rzeczywiście są the best:-)

      Usuń
  6. Komplet jest przepiękny. Różowy z szarym ładnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu pięknie:-). Pozdrawiam Noworocznie:-)

      Usuń
  8. Bardzo fajny prezent dla Maleńkiej. Bardzo słodkie. A motyw listkowy chyba nigdy mi się nie znudzi :)
    Pa, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu dziękuję. Mi również listki się nie nudzą. Ściskam i pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. Elu śliczne te udziergi dla malutkiej damy,czekam na dalsze prezentacje.Pozdrawiam i sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Pojawią się niebawem. Serdecznie Cie pozdrawiam:-)

      Usuń
  10. Śliczny komplecik. Bardzo ładna sukieneczka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje pieknie. Ściskam noworocznie i pozdrawiam:-)

      Usuń
  11. Ależ cudności wydziergałaś
    pozdrawiam Noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu, ale śliczności! Jesteś mistrzynią listków, wszystkie Twoje udziergi z tym motywem są przecudne. Tak też jest i tym razem, a na kocyk nie mogę się napatrzeć, taki cudny. Ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu- pieknie dziękuję. Uwielbiam listki i pewnie będą pojawiać się bardzo często. Ja również ściskam i pozdrawiam:-)

      Usuń
  13. Te listki będą mi się śniły po nocach:) Piękny zestaw:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu komplecik przecudny!!! Ten odcień różu jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula. To taki bardziej wrzos, ale rzeczywiście jest cudny. Ściskam:-)

      Usuń
  15. Elu, komplecik cudny!!! Jakie piękne wykonanie, ach... I jak ładnie połączone kolory :) Cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asienko pięknie Ci dziękuję. Pozdrawiam wiosennie:-)

      Usuń
  16. Na bogato! Przepiękny komplecik - i kolorystyka i sploty - zestaw dla małej księżniczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności Elu zrobiłaś. Bardzo podoba mi się ten wzór liści na kocyku. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Ja równiez uwielbiam te listeczki. Serdeczne uściski:-)

      Usuń
  18. Cudeńka! Mistrzowskie wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Same śliczne cudeńka
    Pozdrawiam cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same wspaniałości dla maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny komplet - fantastyczny prezent dla maleńkiej dziewczynki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Elu, zakochałam się w tym kompleciku ;) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale słodziaki! Już sobie wyobrażam młodą damę w tych cudownościach!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne prace! Nie mogę oderwać oczu. Moje serce skradł kocyk - jego wykonanie, wzór, kolor. Wszystko idealne. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny komplet, a sukieneczka jest urocza... pozdrawiam Elu

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam! Jestem pierwszy raz na tym blogu, ale od razu mnie wciągnął. Również jestem uzależniona od dziergania. Różowa praca niezwykle staranna, subtelna, widać mistrzowską rękę!
    Pozdrawiam i życzę przyjemności z dzielenia się talentem.
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu pieknie dziękuję za tak miłe słowa. Ja również zyczę czerpania ogromu radości i nieustającej przygody z włóczką. Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Każdy Wasz komentarz, to dla mnie ogromna radośc. Bardzo dziekuję:-)
Zapraszam równiez do polubienia mojej strony na FB.