środa, 1 kwietnia 2015

PROJEKT 24/52 SZARACZEK

Szaraczek powstał na prośbę Uli. Miał być krótki, rękawki za łokieć, dekolt w serek.
Taki, żeby wystawała spod niego koszula.
I chyba udało mi się spełnić te założenia.
Włoczka- nie wiem jaka, bo pochodziła ze sprutego wcześniej sweterka, zużycie- któż to wie ( 3 kłębki, ale wagowo zupełnie nie mam pojęcia).
Druty Addi 3,5 mm.
To taki bardzo szybki projekt. Oczka nabrałam w niedzielę wieczorem, wczoraj moczenie i blokowanie, a za chwilkę wędruje do swojej właścicielki.
Włóczka po blokowaniu nie wyprostowała się tak, jak bym sobie tego życzyła, ale Uli to nie przeszkadza:-)
Ja osobiście wolałabym wyprostować włóczkę, przed rozpoczęciem robótki.
Mam nadzieje, że po kilku moczeniach ten stan się zmieni.




Projekt własny. Nie byłabym sobą, gdybym nie dołożyła choć kilka listeczków:-)
Bardzo serdecznie dziękuje za komentarze pod poprzednim postem.
Witam ciepło nowych obserwatorów:-)
A wam przesyłam uściski i buziaki.
Ela

40 komentarzy:

  1. Doskonały sweterek :-) Śliczny kolor i świetny fason - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ela, sweter w jeden dzień, no po prostu się zastrzelę :) Ślicznie wyszedł i w eleganckim kolorze :)
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joluś- nie w jeden. Zaczęłam w niedzielę wieczorem, czyli jakieś 2 dni:-). Wczoraj moczył się , blokował i suszył:-)Cieszę się, że Ci się podoba. Buziaki i uściski.

      Usuń
    2. hihihi ... no racja - dwa dni to już masa czasu ...
      Elu - niesmowita Kobitka z Ciebie !
      Pozdrawiam
      Aga

      Usuń
  3. Toż to jakieś turbodoładowanie musiałaś włączyć ;) piękny, pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzyło się Krysiu:-) Czas mnie goni, bo pracy dużo, a szpital zatęsknił za mną:-)
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  4. ale śliczny sweterek, bardzo mi się podoba, pozazdrościć takich zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu- bardzo Ci dziękuję:-) Ja osobiście chciałabym miec takie zdolności do makijażu:-) Gorąco pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Elu, czy Ty kiedyś śpisz? Z moich wyliczeń wychodzi, że nie ma takiej możliwości, byś w nocy z niedzieli na poniedziałek spała, bo w przeciwnym razie nie dałabyś rady wydziergać taki sweterek. Gratuluję Ci tempa pracy.
    Gorące uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu- zapewniam Cię, że śpię. Fakt, że do łóżka kładę się o 23, ale to chyba jedyne miejsce, gdzie nie zabieram drutów:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  6. Piękny i jeszcze z recyklingu więc radość podwójna

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeej, to się nazywa tempo :D
    Bardzo podoba mi się kształt dolnego ściągacza <3 A wzór listków dodaje całości jeszcze więcej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izzy, Pomysł jak to u mnie czesto bywa powstawał w trakcie robótki. Pozdrawiam gorąco:-)

      Usuń
  8. Elu Kochana, to już chyba nie jest Pasja tylko szaleństwo jakieś drutkowe. Nie mogę nadążyć za twoimi wpisami. Idziesz jak burza.właśnie się zorientowałam,ze to już kolejny wpis,a ja nic nie widziałam. Liściorki cudne. Sobie skopiowałam i odgapię z pewnością.Ja dopiero cocochinkę skończyłam,a ty już tysiąc innych projektów.Pewnie musisz te asortyment sklepiku uzupełnić. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie z zimnej zimowej Trzebini! Chyba ktoś Marzannę spalił tylko do połowy, bo zima atakuje od nowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Gabrysiu:-) Ten sweterek powstał akurat dla Uli:-) A reszta rzeczywiście zapełnia ,,Pasję". U nas wczoraj była i burza śnieżna i ogromna wichura i jeszcze brak prądu. Dzisiaj tylko pada:-) Buziaki Gabrysiu, serdecznie pozdrawiam:-)

      Usuń
    2. Elu, u nas też ta burza była. Już myślałam,że to ruskie haubice, ale syn mnie oświecił,że przecież z zachodu nie idą i to "tylko" burza. Pogoda zimowa, to dobry czas na ciepłe wyroby i nasze pasje. A Asia takie cudne farbowanki robi,że wymiękam zupełnie i znów kupuję....Całuski

      Usuń
  9. Szaraczki u mnie zawsze na tak!!! Fajny ! :)
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie:-) Pozdrawiam serdecznie i również zyczę wszystkiego pięknego:-)

      Usuń
  10. Ładny szaraczek :) Prosty, elegancki. Cóż więcej trzeba. Niech się dobrze nosi!
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo,bardzo świetny szaraczek.Elu powinnaś zacząć projektować sweterki.Masz tyle świetnych pomysłów.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Ale do spisywania wzorów nie mam cierpliwości. Najzwyczajniej wolę improwizować:-) Gorąco pozdrawiam:-)

      Usuń
  12. Świetnie wygląda ten szaraczek na białej koszuli;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Robiony był właśnie z myślą o białej koszuli. Serdecznie pozdrawiam:-)

      Usuń
  13. Piękny szaraczek! Taki akurat do pracy :) Ja dziś (przed chwilą) zakupiłam też szary - na kardigan (też do pracy). Wracałam wśród opadów śniegu...
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu. Nas zasypało, zawiało, i prawie głowy pourywało wczoraj:-) Dzisiaj tylko deszcz:-) . Gorąco pozdrawiam:-)

      Usuń
  14. Elu, szaraczek bardzo ładny. Gdybym miała rozmiar 36, no dobra 38, też bym sobie taki zgapiła, właśnie na koszulę. Ale niestety , wyglądam w takich sweterkach jakbym dawno z nich wyrosła :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko:-) Ja równiez pozdrawiam i życzę cudownych Świąt:-)

      Usuń
  15. Bardzo fajny sweterek i nie taki szaraczek, bo prezentuje się bardzo dostojnnie:) Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny sweterek, w sam raz dla małego eleganta :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu- to sweterek dla dorosłej kobiety:-) Mały elegant utopiłby sie w nim:-) Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  17. Kiedyś wspominałaś cos, ze spróbujesz dziergać też stopami ... czy to już nadejszła ta wiekopomna chwila ???
    Elu - ja już nie nadążam ... chodzę w nieustannym zachwycie :) I czuję ,z jakim wyrzutem spoziera na mnie nietknięta od soboty robótka ... I się zawstydzam ...
    Buziaki dla KOSMICZNEJ DZIERGACZKI !!!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już prawie tak:-) Czasami robótka musi swoje odleżeć:-) Buziaki Agusiu.

      Usuń
  18. Czy ty masz druty na pilota i samodziergające???? Piekny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny sweterek :) Delikatny, uniwersalny - super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak sweter może być szybkim projektem? No jak?? To Ci ręce z drutami muszą latać jak... coś bardzo szybkiego, tylko nic mi akurat takiego nie przychodzi do głowy ;-)
    A ogóle to lubię szaraczki :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz, to dla mnie ogromna radośc. Bardzo dziekuję:-)
Zapraszam równiez do polubienia mojej strony na FB.