poniedziałek, 5 września 2016

JAK URLOPOWO TO....ŁAGÓW

Dzisiaj obiecana fotorelacja z urlopu spędzonego w Łagowie Lubuskim.
Choc bywam tam często, za każdym razem na nowo poznaję piękno tego miejsca.
















Czasu na dzierganie było mało, ale kilka rządków dziennie musiałam przerobić:-)













Był czas na tańce z Szymonkiem i na zabawy z Pchełkami:-)






Pozwoliłam sobie również na coś, co nie przystoi statecznej babci- odrobinę szaleństwa, ale nie byłam w stanie oprzeć się urokowi tego miejsca....



I to by było na tyle urlopowych migawek.
Kolejne wpisy ( obiecuję) będą już czysto robótkowe:-)
Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie.
Ela

36 komentarzy:

  1. Piękne miejsce i piękna Ty Eluniu! Fotki super. A Twoje Pchełki rosną jak na drożdżach! I są różni :) Cudownie spędzony czas z najbliższymi.
    Pozdrawiam Was ciepło!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście- cudowne, choć zdecydowanie za krótkie wakacje. Dziękuję pieknie Martusiu i ściskam bardzo cieplutko:-)

      Usuń
  2. Jeszcze raz napisze,ze piekne zdjecia.Podziwialam juz na blogu u Twojej còrci z Najwazniejsza Tròjka na pierwszym planie :).Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce :) Elu, a Ty wyglądasz cudownie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu pięknie. Pozdrawiam Cię równie gorąco:-)

      Usuń
  4. Piękne miejsce i Ty piękna jesteś. Łagów znajduje się całkiem blisko mojego miasta, a jeszcze w nim nie byłam. Przyjmuje to jako zachętę do odwiedzenia tego miasta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Szczerze zapraszam do Łagowa. Jest cudownie, cicho i spokojnie. Raj dla nas- dziewiarek:-) Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  5. Łagów dziewiarską stolicą zachodniej Polski ;)
    To chyba Herbimania zaczęła, a potem to już poszło...
    Może by kiedyś jakiś sabat druciany tam zorganizować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł, wart realizacji. W sumie to nie wiem, kto zapoczątkował. Ja do Łagowa jeżdzę od...zawsze. Zatem organizacja druciarskiego spotkania jest tyko kwestią czasu. Pozdrawiam gorąco:-)

      Usuń
  6. Jej, ale dzieciaczki urosły! Az trudno uwierzyć, ze to one :) Ostatnie zdjęcia są piękne, naprawdę!
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu pięknie dziękuję. Maluchy skończyły 9 miesięcy, rosną zdrowo:-) . Ściskam serdecznie:-)

      Usuń
  7. Nie będę oryginalna jeśli napiszę, że zdjęcia są piękne. Chętnie posiedziałabym w tak pięknych okolicznościach natury. Moją uwagę zwrócił śliczny sweterek. I oczywiście dzieciaczki - są słodkie Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu pięknie i serdecznie zapraszam do Łagowa. Lenkowy sweterek pokazywałam już na blogu:-) Ściskam i pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. Urokliwe miejsce, nie dziwi mnie, że lubisz tam wypoczywać. Wystarczy na Ciebie popatrzeć, by mieć pewność, że dobrze Ci tam było. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu. Udalo sie odpocząć, nabrać sił. Ściskam i posyłam moc buziaków:-)

      Usuń
  9. Elu i ja nie będę oryginalna, bo przede wszystkim będę zachwycać się dzieciakami!!! Chłopcy są cudowne, cała trojeczka! A Pchełki rzeczywiście się różnią :) No i zawiesiła oko na pięknym żółtym sweterku. Może coś o nim bliżej w kolejnym wpisie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia- pięknie dziękuję w imieniu swoim i trzech Muszkieterów:-)Sweterek z Lenki robiłam już bardzo, bardzo dawno, jest gdzieś na blogu. Serdecznie Cię pozdrawiam:-)

      Usuń
  10. Ależ Ci tam dobrze było !!! WidAĆ TO OD RAZU :)
    POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście- cudnie i spokojnie było. Przesyłam moc uścisków:-)

      Usuń
  11. W pięknych okolicznościach przyrody, z najbliższymi, to dopiero wypoczynek:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak było Krysiu:-) Ja również bardzo serdecznie CIe pozdrawiam:-)

      Usuń
  12. Elu, piękne zdjęcia, wyglądasz ślicznie, a maluchy rosną jak na drożdżach;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Monia bardzo:-). Ja również pozdrawiam Ciebie bardzo gorąco:-)

      Usuń
  13. Elu, od dawna chodzi mi po głowie wyjazd do Łagowa i okolic.To trzeba zobaczyć na własne oczy. Pięknie wyglądasz...Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu- byłoby cudnie gdybyś kiedyś zechciała odwiedzić nasze malownicze zakątki. Serdecznie zapraszam:-). Dziekuje Ci pięknie i mocno ściskam:-)

      Usuń
  14. Piękne widoki, zdjęcia super ,a dzieciaki słodziaki.Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdiecja i widoki jest zauroczona.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Elu jeszcze troche a Cię nie poznamy tak pieknie wyglądasz.Maluchy i Szymcio cuuuuuuudne dzieciaczki.
    Łagów piekny o sweterku nie wspomnę-też cudny.Pozdrawiam druciarsko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu- dziękuję. Stres korzystnie wpływa na mój wygląd zewnętrzny, gorzej jesli chodzi o wnętrze:-). Maluszki rzeczywiście są cudowne. Ściskam gorąco:-)

      Usuń
  17. Elu Kochana, wyglądasz wspaniale. Jak zwykle się nie poddałaś!!!Jesteś wspaniałą piękną i bardzo silną Kobietą.!!!Tak trzymać !!!No i te piękne plenery w Łagowie! dzięki Tobie mogłam tam być i też kocham to miejsce!. Dzieciaczki śliczne. Dobrze,że jesteś nareszcie w naszym blogowym światku. tak bardzo na Ciebie czekałam, a przegapiłam moment powrotu, ale cieszę się bardzo, bardzo!!!!Pozdrawiam bardzo pięknie i ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu- pięknie dziękuję:-) Staram się być silna, muszę:-) Łagów nieodmiennie będzie kojarzyć z naszym cudnym spotkaniem ( byłam nawet w miejscu, gdzie nocowałaś). Ja również ściskam bardzo ciepło i posyłam buziaki:-)

      Usuń
  18. Urlop- musi być udany. Odpoczynek - bardzo istotny! A tu wszystko było! Odpoczynek, zabawa, piękna kobieta. Piękne plenery, słodki maluszek. Szczęśliwa rodzinka. Jeszcze drzewo- jak baobab. Robi wrażenie. Cóż- Łagów leży w krainie tysiąca jezior, ale na zachodzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. To był bardzo, bardzo udany wypoczynek- podobnie jak i w tym roku:-). Z calego serca dziekuje za tyle ciepłych słów. Dziekuję i bardzo serdecznie pozdrawiam:-)

      Usuń

Każdy Wasz komentarz, to dla mnie ogromna radośc. Bardzo dziekuję:-)
Zapraszam równiez do polubienia mojej strony na FB.