wtorek, 23 lutego 2016

KWADRATURA KOŁA

Był sobie sweter.....a własciwie to płaszcz......bardzo, bardzo gruby, zrobiony z naturalnej wełny.
Nosiła go SM. Całkiem długo.
Ale nadszedł czas recyklingu.
Płaszczyk uległ unicestwieniu, a w jego miejsce powstał całkiem przytulny dywanik o srednicy 100 cm, zrobiony na szydełku nr 6.

I tak oto włóczka dostała nowe zycie, a ja zyskałam dywanik :-)




Miał byc okragły, ale i tak cieszy moje oko:-)
Bardzo Wam dziekuje za mnóstwo ciepłych słów, pod Braciszkowym postem.
Wszystkie uwaznie przeczytałam i wszystkie sprawiły mi ogromna radość:-)
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.
Ela

29 komentarzy:

  1. Elu, kocyk jest cudowny :) Okrągły to każdy (ja), potrafi zrobić ;)))
    Kocyk bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale bredzę, toż to dywanik :D Wybacz Elu :)))

      Usuń
    2. Wybaczone Monia:-) Choc przyznam, ze pomysł z kocykiem jest równie fajny:-) Gorąco Cie pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Fantastyczny recykling :-) Świetny dywanik - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny dywanik:) Chodzi mi taki po głowie bo ciągle widzę takie na blogach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękue Basiu i do dzieła:-). Goraco Cie pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Elu - jesteś Mistrzynią Szydełka :) Śliczny dywanik. Mnie się taki podoba bardziej niż okrągły. Widzę, że pomysłów Ci nie brakuje :)

    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu pieknie dziekuję. Mistrzynią? Co najwyzej stawiam w tej dziedzinie swoje pierwse kroki, choc nie ciagnie mnie w ta strone. Co dwa druty to nie jeden:-). Buziaki dla Ciebie.

      Usuń
    2. ... ciągnie nie ciągnie do szydełka ... efekty przemawiają za tym , że jednak ciągnie :) A trening czyni mistrza, więc też się nie mylę - jesteś Mistrzynią i już !
      Zgadzam się z Tobą co do jednego: druty jednak lepsze ;) Choćby dlatego, ze mniej przy nich nadgarstki bolą ...
      Pozdrawiam
      Aga

      Usuń
  5. Śliczny dywanik, ładnie dobrane kolorki, a najbardziej podoba mi się ta kwadratura koła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje pieknie. Efekt niezamierzon, ale jednak ma w sobie to ,,cos". Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  6. Dywanik cudo:) Przede mną podobny, okrągły. Pozdrowienia dla potrójnej Babuni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Krysiu. okragły juz robiłam, nawet dwa:-) Ciesze sie, ze wpadł Ci w oko. dziękuje za pozdrowienia, ja równiez przesyłam uściski:-)

      Usuń
  7. Elu piękny.Podziwiam Twoje szydełkowe zdolności.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdolności? Ostatnio bardzo boli mnie myslenie, więc szukam robótek, przy których nie trzeba sie skupiać:-) Pozdrawiam Małgosiu serdecznie:-)

      Usuń
  8. Elu, świetny pomysł , wart naśladowania i do tego oprócz tego, że praktyczny to jeszcze bardzo ładny, pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu dziekuje bardzo. Inspiracja dla mnie był Twój ,,poddupnik". Ja równiez gorąco Cie pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. Bardzo ładny "okrągły" dywan :) świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A byłam trzeźwa:-) Coś po drodze mi sie omsknęło i wyszło jak wyszło:-) Gorąco pozdrawiam;-)

      Usuń
  10. Prześliczny!!! Bardzo podoba mi się jego kształt. Elu,widzę ,że polubiłaś się ostatnio z szydełkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko bardzo Ci dziekuję:-) W sumie wygląda to tak: szydełko polubiło mnie, a ja niestety nie odwzajemniam tego uczucia:-) Buziaczki:-)

      Usuń
  11. Elu, wspaniały dywanik, taki recykling jest najlepszy :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Małgosiu. generalnie mam tak, ze zanim tkne nowy motek, buszuje po szafach co mozna spruć i wykorzystac:-) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Jest bardzo pomysłowy, podoba mi się! Też by mi się taki przydał !!! Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko pieknie dziekuję:-) Wstarczy spruc co nieco, szudełko w dłoń i do pracy:-) Goraco pozdrawiam:-)

      Usuń
  13. Elu, mnie nawet bardziej podoba się taki siedmiobok niż miałby być okrągły.
    Fajne spokojne kolory, nadałaś nowe życie starej włóczce. Gorące uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny dywanik :) Ładna kolorystyka. Super kształt Ci wyszedł!
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Elu, bardzo fajny dywanik. Okrągły byłby banalny a ten cieszy oko nie tylko ciekawym połączaniem barw szarości,ale także oryginalnym kształtem. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz, to dla mnie ogromna radośc. Bardzo dziekuję:-)
Zapraszam równiez do polubienia mojej strony na FB.